Koszyk

Zaloguj            Zarejestruj

FAQ

Q: Gdzie jest mój materac?

A: Otrzymałeś przesyłkę, ale nie ma w niej materaca? To normalne – ponieważ są one wysyłane bezpośrednio ze szwalni, osobną przesyłką. Szczegóły znajdą Państwo na stronie:

Q: Czy produkty objęte są gwarancją?

A: Oczywiście, na każdy nasz pełnowartościowy produkt objęty jest 24 miesięczną gwarancją. Produkty Zero Waste objęte są 6-miesięczną gwarancją. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne prosimy zgłaszać przez stronę https://lunekids.pl/reklamacje/. Znacznie przyspieszy to proces obsługi – sprawa trafia bezpośrednio do właściwego działu.

Q: Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę – opakowanie nosiło ślady uszkodzeń oraz/lub protokół szkody został spisany w obecności kuriera.

A: Jeśli otrzymali Państwo uszkodzoną przesyłkę z widocznymi śladami uszkodzenia na opakowaniu – należy ten fakt zgłosić niezwłocznie, tego samego dnia bezpośrednio do przewoźnika lub do nas, byśmy w Państwa imieniu dokonali takiego zgłoszenia. Zgłoszenia po tym terminie są przez przewoźników oddalane automatycznie.

W tym przypadku pozostaje Państwu oczekiwać na informację zwrotną od przewoźnika i zwrot pełnej kwoty fakturowej – wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.  Z naszej strony gwarantujemy możliwość zakupu każdego jednego elementu osobno – możecie więc Państwo dokonać zakupu jedynie uszkodzonych elementów zamiast całego produktu.

Q: Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę – opakowanie nie nosiło śladów uszkodzeń oraz/lub protokół szkody nie został spisany w obecności kuriera.

A: Nie każde uderzenie lub upadek paczki podczas transportu zostawia widoczny na kartonie ślad.

Jeśli otrzymali Państwo przesyłkę, której opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia, lecz jego zawartość mimo wszystko jest uszkodzona – należy ten fakt zgłosić niezwłocznie, do 7 dni od daty odebrania przesyłu bezpośrednio do przewoźnika lub do nas, byśmy w Państwa imieniu dokonali takiego zgłoszenia. Zgłoszenia po tym terminie są przez przewoźników oddalane automatycznie.

W tym w przypadku mają Państwo dwie możliwości:

  • Zgłaszają Państwo roszczenie do firmy kurierskiej. W tym przypadku pozostaje Państwu oczekiwać na informację zwrotną od przewoźnika i zwrot pełnej kwoty fakturowej – wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.  Z naszej strony gwarantujemy możliwość zakupu każdego jednego elementu osobno – możecie więc Państwo dokonać zakupu jedynie uszkodzonych elementów zamiast całego produktu.

Strony do zgłaszania uszkodzenia przesyłki w transporcie, zależnie od przewoźnika realizującego zlecenie:

DPD – https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

INPOST – https://inpost.pl/reklamacja

  • Druga opcja – cedują Państwo roszczenia na nas – my zajmujemy się dochodzeniem odszkodowania i naprawą szkody. Zgłoszenie nam faktu uszkodzenia zawartości paczki w transporcie prosimy zgłaszać przez formularz na stronie https://lunekids.pl/reklamacje/. Znacznie przyspieszy to proces obsługi – sprawa trafia bezpośrednio do właściwego działu.

JEŚLI CEDUJĄ NA NAS PAŃSTWO ROSZCZENIA WZGLĘDEM PRZEWOŹNIKA, NIEZBĘDNE JEST WYPEŁNIENIE I ODESŁANIE NAM FORMULARZA CESJI:

>>POBIERZ<<

Q: Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

A: Oczywiście – mają na to Państwo aż 30 dni. Szczegóły znajdziecie na stronie https://lunekids.pl/o-nas/regulamin-zwrotow/. Odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży najlepiej zgłaszać przez stronę https://lunekids.pl/reklamacje/, wybierając jako rodzaj zgłoszenia „Odstąpienie od umowy”. Znacznie przyspieszy to proces obsługi – sprawa trafia bezpośrednio do właściwego działu.

Q: Jak to możliwe, że wasze produkty są oferowane w znacznie niższych niż konkurencja cenach?

A: Wynika to z kilku faktów. Po pierwsze – wysoce zoptymalizowany proces. Do tego dochodzi jeden wariant kolorystyczny. Ponadto pracujemy w systemie MTO (make to order) – nie kupujecie Państwo leżaków magazynowych, lecz zamówiony produkt dopiero zostanie wyprodukowany specjalnie dla Was. Dzięki temu nie potrzebujemy setek metrów kwadratowych magazynu – co jak wiadomo stanowi ogromny koszt.

Dzięki tym wszystkim czynnikom jesteśmy w stanie zaoferować świetnej jakości produkty w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.

Q: Czy sprzedawane produkty są nowe, pełnowartościowe? Czy produkty promocyjne są pełnowartościowe?

A: Tak, oczywiście są, chyba, że wyraźnie zaznaczono inaczej, bądź też produkt znajduje się w kategorii Zero Waste.

Q: Gdzie produkowane są wasze produkty?

A: Całość produkcji znajduje się w Polsce. Dbamy o to, żeby cały łańcuch dostaw oparty był również o firmy polskie i o polskie produkty. Wspieranie lokalnego rynku jest dla nas niezmiernie ważne, np. drewno do produkcji dostarcza polski dostawca, a drzewa do jego wytworzenia pochodzą z polskich lasów (oraz posiadają certyfikat FSC).

Q: Czy prowadzicie sprzedaż w punkcie stacjonarnym?

A: Nie, nie prowadzimy punktów sprzedaży stacjonarnej. Odbiłoby się to znacząco na cenie produktów – naturalnie w sposób negatywny.

Q: Czy mogę odebrać osobiście zakupiony przez internet towar?

A: Niestety, ale zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie ma takiej możliwości.

Q: Z czego wykonane są produkty?

A: Każdorazowo skład naszych produktów jest podany z innymi szczegółowymi parametrami w tabeli technicznej na stronie danego produktu, na dole strony. Generalnie przy produktach drewnianych stosujemy dwa główne rodzaje materiału. Pierwszy to specjalnie formowane płyty drewniane o wysokiej gęstości, laminowane impregnowanym papierem. Materiał ten charakteryzuje się optymalnym składem (zawartość drewna >95%) oraz gęstością przekraczającą 800 kg/m3 (drewno sosnowe posiada gęstość na poziomie 450 kg/m3). Posiada certyfikat higieniczny, jest przyjazny dla środowiska. Drugi podstawowy materiał to drewno lite – bukowe, z uwagi na swoją trwałość oraz twardość. Lite drewno jest olejowane – olejem naturalnym, spełniającym normę EN71. Drewno, które wykorzystywane jest w procesie produkcji, posiada certyfikat FSC.

Q: Czym jest certyfikat FSC?

A: Forest Stewardship Council® (FSC®) to organizacja zajmująca się certyfikacją lasów oraz produktów z drewna i papieru. Przestrzeganie wytycznych FSC umożliwia pozyskiwanie drewna, biorąc pod uwagę aspekty społeczne, ekonomiczne i ekologiczne. Tutaj liczy się m. in. zachowanie żywotności lasów oraz ich bogactw biologicznych. System FSC jest obecnie uznawany za jeden z najbardziej wiarygodnych wśród istniejących na świecie systemów certyfikacji zasobów leśnych. Dlatego, jako jedyny popierany jest przez główne organizacje ekologiczne.

Q: Czy produkty nadają sie do zastosowań zewnętrznych?

A: Jeśli wyraźnie nie zaznaczono w opisie inaczej – nasze produkty zaprojektowane oraz wykonane są z przeznaczeniem do zastosowań wewnątrz pomieszczeń zamkniętych, na płaskim i równym podłożu. Należy zadbać również o odpowiednią ilość miejsca dookoła celem zagwarantowania bezpieczeństwa zabawy.

Q: Czy mogę zamówić inną wersję kolorystyczną?

A: Nie – dostępna jest jedynie jedna wersja kolorystyczna – biała. Krawędzie są koloru naturalnego drewna – beż/brązowe. Szczegóły wyjaśnione są w odpowiedzi na pytanie „Jak to możliwe, że wasze produkty są oferowane w znacznie niższych niż konkurencja cenach?”

Q: Czy należy się bezwzględnie trzymać podanego wieku użytkownika?

A: Absolutnie nie. Podany przedział wiekowy to jedynie sugestia, oparta o siatkę centylową wzrostu dzieci – a zatem o wartości uśrednione. To Wy znacie swoje dzieci, Wy wiecie, jaki jest ich wzrost oraz preferencje ruchowe – nikt lepiej niż Wy nie dobierze rozmiaru produktu do Waszego dziecka. Z naszej strony mamy przygotowane projekty optymalne dla różnych przedziałów wieku (wzrostu) i różnych preferencji ruchowych – od spokojnych, statecznych, aż po bardzo dynamiczne i intensywne.

Q: Jakie wymiary ma produkt?

A: Tą informację znajdą Państwo każdorazowo na karcie danego produktu. Jest ona podawana w kilku miejscach w opisie oraz dodatkowo zawsze w tabelce podsumowującej parametry techniczne na dole strony.

Q:

A: