Koszyk

Zaloguj            Zarejestruj

Reklamacje

Numer zamówienia otrzymali Państwo mailem, po jego złożeniu.
Dodatkowy opis zaistniałej sytuacji.
Kliknij lub przeciągnij do tego obszaru plik przeznaczony do przesłania.
Możliwość załączenia pliku do zgłoszenia.
Proszę podać imię i nazwisko
Proszę o podanie adresu email do kontaktu w sprawie zgłoszenia.

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.

Całość FAQ znajdziecie Państwo TU

Formularz cesji roszczeń znajdziecie Państwo TU

Możliwe ścieżki reklamacji - uszkodzenie przesyłki w transporcie

Standardowy czas wysyłki wynosi obecnie

do 3 dni

Kurier dostarcza przesyłkę przeważnie w ciągu 1-2 dni.

Czas wysyłki poszczególnych produktów może się różnić – zawsze jest on podany na stronie danego produktu.

Tak, każda nasza paczka jest ubezpieczona na pełną kwotę.

Oczywiście, w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy kupna sprzedaży. Prosimy o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie formularza odstąpienia od umowy. FORMULARZ. Prosimy o skorzystanie z formularza zamieszczonego powyżej, celem wysłania nam wypełnionego formularza odstąpienia, korzystając z odpowiedniego pola na załączenie pliku.

Spokojnie, wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone na pełną kwotę. Jeśli zawartość przesyłki jest uszkodzona, należy zgłosić reklamację na stronie przewoźnika.

WAŻNE! NA ZGŁOS

Najskuteczniejszym rozwiązaniem jest sporządzenie protokołu szkody przy kurierze. Kurier ma przy sobie stosowne dokumenty, zgodnie z wymogami przewoźnika.

Jeśli jednak nie spisali Państwo protokołu bezpośrednio podczas odbioru przesyłki, nic straconego. Możecie Państwo złożyć formularz online.

  • Jeśli przysyłkę nadano kurierem InPost, reklamację zgłaszają Państwo na stronie:

https://inpost.pl/reklamacje/przesylka-nadana-do-domu

  • Jeśli przysyłkę nadano kurierem DPD, reklamację zgłaszają Państwo na stronie:

https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

Pamiętaj! W przypadku odrzucenia reklamacji przez firmę przewozową, w znakomitej większości przypadków wystarczy złożyć odwołanie. To niestety standardowa praktyka firm transportowych.

JEŚLI CEDUJĄ NA NAS PAŃSTWO ROSZCZENIA WZGLĘDEM PRZEWOŹNIKA, NIEZBĘDNE JEST WYPEŁNIENIE I ODESŁANIE NAM FORMULARZA CESJI:

>>POBIERZ<<

Spokojnie, wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone na pełną kwotę. Jeśli zawartość przesyłki jest uszkodzona, należy zgłosić reklamację na stronie przewoźnika.

Jeśli jednak nie spisali Państwo protokołu bezpośrednio podczas odbioru przesyłki, nic straconego. Możecie Państwo złożyć formularz online.

  • Jeśli przysyłkę nadano kurierem InPost, reklamację zgłaszają Państwo na stronie:

https://inpost.pl/reklamacje/przesylka-nadana-do-domu

  • Jeśli przysyłkę nadano kurierem DPD, reklamację zgłaszają Państwo na stronie:

https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

 

Pamiętaj! W przypadku odrzucenia reklamacji przez firmę przewozową, w znakomitej większości przypadków wystarczy złożyć odwołanie. To niestety standardowa praktyka firm transportowych.

 

JEŚLI CEDUJĄ NA NAS PAŃSTWO ROSZCZENIA WZGLĘDEM PRZEWOŹNIKA, NIEZBĘDNE JEST WYPEŁNIENIE I ODESŁANIE NAM FORMULARZA CESJI:

>>POBIERZ<<

Zgodnie z art. 74 pkt.3 Ustawa Prawo Przewozowe mają Państwo na to 7 dni od otrzymania przesyłki. 

“Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.”

WAŻNE!

Nie dochowanie powyższego terminu w ocenie stanu otrzymanej przesyłki wywołuje dwa skutki.
Po pierwsze – następuje domniemanie, iż uszkodzenie lub zniszczenie rzeczy nastąpiło po jej wydaniu, a więc już po przejściu ryzyka przypadkowego zniszczenia lub utraty rzeczy na kupującego. Po drugie – sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wyrządzoną szkodę w takim zakresie, w jakim niezbadanie rzeczy spowodowało utrudnienie lub uniemożliwienie mu dochodzenia roszczeń od przewoźnika bądź ubezpieczyciela.